2017 101234567891011121314151617181920212223242526272829302017 12

PREV | PAGE-SELECT | NEXT

≫ EDIT

George Tandy, Jr.──それでも行進は続く

March1.jpg
March2.jpg
March3.jpg

MARCH
Artist: George Tandy, Jr. | Director: The Bully

 白いピアノを弾きながら“想像してごらん(Imagine)”と歌ったのはジョン・レノン。ジョージ・タンディ・Jrの弾くピアノは、まるでレノンの愛と平和の白いピアノが真っ赤に染まったように見える。それは、約400年間にわたって無数のアフリカ系アメリカ人たちが流してきた血の色でもあるだろう。それでも行進は続く。




 March
 (George Tandy, Jr./S. R. Tommie/C. Georgevich)
 
 You and me
 You and me belong, you and me belong together
 And I, I believe
 I believe that you, I believe you feel the same
 And we, we are strong
 Stronger than we ever thought when we were all alone
 And I know that times are getting rough
 So shorty march
 Walk wit me, cover me cuz you know life can be a battle zone
 
 君と僕
 君と僕 2人は同志
 君も僕と
 君も僕と同じ思いでいるだろう
 僕らには力が
 独りぼっちの時には思いもしなかった強い力がある
 世の中はますます厳しくなっていく
 だから進もうよ
 共に歩き 支え合おう 人生は戦場なのだから
 
 Cuz we comin up on uncharted territory
 But we still march, I still march, you still march, we still march
 So many obstacles in front of us we can't see
 But we still march, I still march, you still march, we still march
 Let the clouds bring a storm, bring us pain, bring us harm
 And we'll still march, I still march, you still march, we still march
 Let the ground rip apart, push us back to the start
 And we'll still march, I still march, you still march, we still march
 
 世界はかつてない局面を迎えている
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 行く手には目に見えない数多の障害が
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 嵐よ吹き荒れろ 僕らを苦しめるがいい
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 大地よ裂けろ 僕らを振出へ押し戻すがいい
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 
 Like a soldier you deserve a purple heart
 Sex... sex is great but making love to you is well worth waiting for
 Waiting for the chance, the opportunity
 The privilege to take you where you've never been before
 You say you never been in love, a love like this
 A love like this is surely meant to stand the test of time
 so you gon' have to trust, trust in me
 Walk with me along this path and never look behind
 
 戦士のように 君には名誉戦傷章が相応しい
 セックスは素晴らしいけど 君と交わす愛は特別さ
 待ちわびている その時が訪れるのを
 未知の場所へ君を連れていける栄誉にあずかる時を
 こんな恋はしたことがないと君は言う
 2人の愛はいつまでも朽ちることがない
 だから ついてきておくれ
 振り返らず この道を共に歩んでいこう
 
 Cuz we comin up on uncharted territory
 But we still march, I still march, you still march, we still march
 So many obstacles in front of us we can't see
 But we still march, I still march, you still march, we still march
 Let the clouds bring a storm, bring us pain, bring us harm
 And we'll still march, I still march, you still march, we still march
 Let the ground rip apart, push us back to the start
 And we'll still march, I still march, you still march, we still march
 
 世界はかつてない局面を迎えている
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 行く手には目に見えない数多の障害が
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 嵐よ吹き荒れろ 僕らを苦しめるがいい
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 大地よ裂けろ 僕らを振出へ押し戻すがいい
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 
 Holdin in the pain, waiting for so long
 Got so much to gain
 Together, you don't have to walk alone
 No you don't, as long as I exist, no you don't...
 Whooaa... ohhhhh noo... noo no no no no no no no noooooo
 
 苦難を乗り越え 長い年月を経て
 達成すべきものがある
 さあ共に ひとりで歩かなくていい
 僕がいる限り 君はひとりじゃない
 
 Cuz we comin up on uncharted territory
 But we still march, I still march, you still march, we still march
 So many obstacles in front of us we can't see
 But we still march, I still march, you still march, we still march
 Let the clouds bring a storm, bring us pain, bring us harm
 And we'll still march, I still march, you still march, we still march
 Let the ground rip apart, push us back to the start
 And we'll still march
 Give me love
 For your love
 In the name of love I still...
 
 世界はかつてない局面を迎えている
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 行く手には目に見えない数多の障害が
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 嵐よ吹き荒れろ 僕らを苦しめるがいい
 それでも行進は続く 僕は進む 君は進む 僕らは進む
 大地よ裂けろ 僕らを振出へ押し戻すがいい
 それでも行進は続く
 僕に愛を
 君の愛のため
 愛の名のもとに それでも僕は……


George Tandy, Jr.
バージニア出身、マイアミ在住の米R&B/ソウル歌手。店員として務めるスターバックスで常連客だったRed Star EntertainmentのCEOにデモテープを渡したことがきっかけでレコード契約に至る。'13年9月、同レーベルから「March」でデビュー。自身の音楽ジャンルを“ソウルタナティヴ(soulternative)”と表明し、インタヴューでは共鳴するアーティストとしてミゲルの名を挙げる。'14年4月現在、マーシャ・アンブロージアスの北米ツアーに前座として参戦中('14年3月27日、デトロイト公演から)。

| Man's Man's Man's World | 03:05 | TOP↑

PREV | PAGE-SELECT | NEXT